Greys!

Jag har aldrig gillat Greys Anatomy. Eller gillat och gillat. Jag har aldrig tittat på de. Men sen jag var hemma hos Maddie och kollade på ett gammalt avsnitt blev ja liksom lite mer intressrad!

Och på onsdagar kl 21 går dom nya avsnitten. Nu har jag och erik precis legat i soffan tillsammans och kikat. Guud så spännande. Jag fick tillome tårar i ögonen. Ni som kikar vet att Izze hade en tumör i hjärnan och skulle opereas av Derek. Jag fick svårt att andas. Så bra och spännande var det!



Efter jobbet idag var jag iväg till täby C och bytte mina skor! Jag som är så nojjig för sånt där med att "klaga". Men inga problem. Supertrevlig kille i kassan som fixade. så nu har jag sprojjlans nya. Så var jag på jakt efter en bikini också. Det gick ju finemang. Jag brukar behöva gå i fleeera affärer fleeeeeeeera timmar innan jag hittar något som passar /som jag är nöjd med. Men det tog en kvart innan jag hade bestämt mig, betalat och gått UT ur täby c. Då blir man glad. Sjukt fin va den och jag är jättenöjd.

          
Mina fiiina nya skor    
   

Bikinin :)


Nej älsk. har redan krypit ner i sängen och eftersom jag hatar att somna sist är de lika bra att springa in, speciellet eftersom jag vet hur snabbt han somnar den jäkeln :P

Godnatt ni. och du.
2009-05-06 @ 22:12:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mams

ursnygg!! precis den jag trodde att det var puss

2009-05-07 @ 12:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0