Godmorgon!

Tänk att det redan är onsdag!

Tycker dagarna flyger förbi. Vilket är oerhört skönt. Jag gilla.

Tänk jag tyckte det var igår jag hade planer för varenda helg framöver. Nu har liksom alla dom helgerna varit :S

Lowa kommer hit
Kryssning
Valborg
Landet


Men lite av det roliga är ju faktiskt fortfarande framför oss. På lördag fyller baby år. HAHA. Igår satt vi båda helt seriöst och undrade hur mycke vi skulle fylla i år. Jag satsade en femma på 22. :)

Idag är jag pigg! 
Veta varför? Titta ut får ni se, solen sken imorse klockan sex för tusan :) Och det gröna har börjat gro.

Feeling.


2005!   På gotland. Tänk så liten man var :) Blotta 17 år.

Mot jobbet!


2009-05-06 @ 06:59:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: L

såååå sötnos!!!

2009-05-07 @ 01:33:15
Postat av: E

Den där bilden känner jag igen, det var härliga tider det (:

2009-05-07 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0