Bättre sent än aldrig.

Igår var jag oerhört trött och orkade knappt se hela wipeout. men ja klara de och somnade efter. Sussade gott i soffan tills erik väckte mig och de va bara att stappla in till sängen.
Dock sov jag inte alls bra inatt :( Hade fruktansvärda magkramper och vaknade av att jag mådde illa. Sådär illa så man funderar på o springa till toan. Jättekonstigt .

Så igår blev de ingen uppdateringen i älskade bloggen. Men nu har jag äntligen laddat in bilder från helgen och ska bjuda på dom. Vi hade en supermysig kväll hos oss när erik fyllde år i lördags. De kom hit lite av eriks vänner och jag bjöd över jossan. Maddie kunde ju tyvärr inte vara med eftersom hon var på Åland o levde loppan. Vi satt här fram mot småtimmarna innan vi bestämde oss. tänker inte ens tala om vart vi slutade :) men SJUKT kul hade vi iallafall. Lyckad helg.


På söndagen åkte vi in till stan för o se Af Ugglas kör där martina skulle vara med. Jätte coolt var de. mäktigt som tusan. Synd bara att vi inte kunde se martina därifrån vi satt. Men vi kikade över kanten ibland o vinkade :)

 
                              
 

            

 




Fantastisk helg 5/5 toasters.  Denna vecka får gärna flyga förbi. För på lördag bär de av. Santorini med älskade mor och älskade Erik.

Nu är det säsongsstart av 2 ½ män. De bästa

God kväll.
2009-05-11 @ 21:01:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0