Att känna sig blek

Har precis kommit hem från jobbet. Insåg att jag tappat nästan all min bränna redan :( Jättetråkigt. flera på jobbet undrade om jag verkligen hade varit utomlands...Jag trivs ju såå bra med att vara solbränd.

Så efter jag märkte att dom har fått sprillans nya solarium här nere hos oss så tänkte ja varför inte prova, när jag ändå känner att ja behöver de :)


Så de är plan nummer ett. Mamma kom precis hit också, Hon ska ner till Anette o klippa sig och medans hon gör de så solar jag och sen måste vi åka och handla. Vi har verkligen ingenting o äta hemma.. Men ikväll täntke jag göra efter ett recept jag hittade i tidningen häromdagen. Kycklingwraps

Lät så himla gott, med fetaost,kyckling,couscous. Lät toppen. :)


Nej nu ere lite sol. Hörs senare :P


2009-05-28 @ 17:10:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0