160.

Japp detta är  blogginlägg nr 160  :)

Idag var det meningen att ja skulle promenera från vallentuna. Men har inte mått riktigt bra denna vecka. Igår natt hade jag fruktansvärda magsmärtor hela natten. Det kom tillbaka idag på eftermiddagen och de kändes nästan som ja skulle kräkas :(

Så åkte bara hem och åt en väldigt god middag. Jag har ju försökt dra ner på pasta,ris,potatis och bröd. Men idag så blev de lite pommes faktiskt. Gotte!

Har fortfarande fått meddelande om mitt pass...vi var ju och fixade de förra tisdagen och Erik fick redan på fredagen ett sms om att han kunde hämta det. Men inte jag :( Nu börjar man bli lite orolig. Om jag inte får något pass så blir de sånt där sista minuten grejj. Kostar multum med pengar.

Jag måste gå o sova. mår fortfarande lite halvt bra. Imorgon är det ännu en tidig morgon.


Har velat länge om ja ska gå ner o köpa glass på ica för ja va sååå sugen. Men nu är de stängt.  Jag ville verkligen ha









Why me?
2009-05-12 @ 20:34:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0