What a feeling...

Att vakna till fågelkvitter och solsken som tränger sig in genom persiennen var en bra start på denna dag...
Jag har hunnit göra mycket sen jag gick upp faktiskt. Hann tillome diska upp allt som stog på diskbänken. Eftersom de fortfarande är renovering i sovrummet och vi inte kan ha någonting där inne så ligger alla saker lite överallt i lgh. Så de är allmänt stökigt, så jag kände att de iallfall kan få vara diskat :)

Idag ska jag promenera till vallentuna ännu en gång och när de är flera plusgrader har jag svårt o se varför jag inte skulle göra de. Har man gått i -10 i strumpbyxor så klarar man nog fan detta. hihi.

Maddie ringde och berättade att de skulle bli guld-väder i helgen så vi bestämde oss för o dra till landet!! Mysa,äta god mat,fiska och bara vara ledig. Jag tror jag behöver det. Har vart ute varenda himla helg nu. =/ Orkar inte vara bakis mera.





Nu ska jag äta klart min frukost  :) we

Ha en underbar dag!!!

puss
2009-03-31 @ 10:10:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0