waiting for the world to change

Nyss hemkommen från putte, jag,maddie och erik var där o kikade på wipeout  & säsongens sista beck. Fan va bra de va idag. Dock saknade jag gunvald lite genom de hela men han gjorde ju comeback i slutet.

Imorgon ska jag sova sova & sova. Det ska bli grymt skönt! Ska väl ta o städa lite i sovrummet för imorgon på eftermiddagen/kvällen kommer svärfar och ska hjälpa oss med den sista spacklingen. ska bli sååå skönt o bli klar med rummet. Synd att man inte tog några "före och efter"-bilder. Men ni får se när de färdigt iallafall.


Bestämt mig för att på fredag ska jag åka till stan, solo och shoppa. ska bli sååå skönt. Gå i sin egen takt, slippa täby c och bara njuta. För på kvällen där blir de utgång! WE. redan taggad.

Dagens otippade

Jag var klarvaken hela Beck.

Värt en applåd.


..........

Godnatt..
2009-03-22 @ 23:42:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0