Tisdag.

Ja, inte går veckan fort inte. Känns som jag jobbat en hel vecka redan. Men ändå är de bara tisdag. Denna veckan verkar ju bjuda på en hel del, trötthet om inte annat. Jag måste sluta göra saker på helgerna. haha. Ska börja bli hälsosam och lugn varje helg. Gå ut och gå, sova.........typ. :)

Skulle ju egentligen tagit min dagliga promenad även idag men när jag kikade ut genom fönstret imorse gick jag och la mig igen. :) Det är SNÖ. Varför..jag väntar och väntar på att våren ska komma. Den kändes så nära ett tag men nu så avlägsen.

Imorgon slutar jag tidigt och då ska jag och baby åka och kolla på tapet. Vi ska ha en brun mönstrad tapet. Lite orientaliskt inspererat. Det ska bli en fondvägg i sovrummet. Kommer nog bli grymt när vi väl är klara. Sen ska vi göra om klädkammaren har vi kommit på också, vi har mycket och stå i nu. Så medans allt görs om är de inte allt för fint i lgh. :P Men de gör ingenting. Man får tänka på hur fint de kommer bli efter.

Nu är det dags för frukost. hittade de smartaste på Willys. Portionspåsar för o göra smoothies. Så man köper en stor påse och i den stora påsen finns de massa små påsar. :) Hur smart som helst. Så nu ska jag göra mig en smoothie och en macka till frukost.







haha katten ska alltid vara med när kameran plockas fram


2009-03-10 @ 09:44:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0