smeeeer.

Vi har varit och handlat mat på Willys idag. Gud va skönt de kändes att köpa mat. De ekade verkligen i våra skåp. men nu är det påfyllt. Även kattorna fick sig nytt och lyx. För de första bytte vi ut den gamla gråa sketna kattsanden mot kiselpärlor. Det ser ut som små kristaller som tydligen ska ha en nedrans absorberingsförmåga. Deras farbror Cornelis använder redan den typ av sand så de ska nog blir bra. Och så var jag tvungen och köpa nå gott till dom :) Kan inte låta bli. Så köpte Festpaté med kycklinghjärta (som för övrigt både luktade och såg ut som de som kommer från bakvägen)

.Farbror Nelis.


Dom få gåger han har varit mysig med mig är när erik låg på sjukhus. De va som att han kände att någonting inte stämde. Jag var så ledsen den kvällen så han kom o la sig på magen min och sov där.

katter har verkligen de där sjätte sinnet...

Pratade med Maddie precis och imorgon ska vi gå på bio och äta middag. Vi tänkte först se "Män som hatar Kvinnor" men när vi läste lite va vi mer sugna på o gå o se " I taket lyser stjärnorna"  Läste någonstans att de skulle va nästa Fucking Åmål. Så man måste ju nästan se den.


Nu ska vi ta oss lite mackor och yoghurt, de är nämligen midddagen för idag. :) Så blir de när man handlar sent och blir lat. Dessutom gick jag i världens tempo idag från Vallentuna hem. jag var helt slut när jag kom hem.


Ne hej så länge!




2009-03-05 @ 21:30:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

Men du MÅSTE se Män som hatar kvinnor! bästa svenska filmen ever!

2009-03-06 @ 00:20:37
URL: http://sketchahalo.blogg.se/
Postat av: M

yäyä. Tids nog ;)

2009-03-06 @ 10:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0