same old story.

Japp precis, de betyder att jag åter igen intagit en plats framför datorn,ännu en dag fylld av arbete....

idag verkar det vara betydligt mer att göra. :(
Jag som är så trött idag.


Inatt fick jagh sova i min säng eftersom putte ville sova över och la sig i soffan, svårt att flutta på'n när han väl somnat!
Det gick bra trots ekot och allt damm. Hehe det var riktigt mysigt faktiskt. Förutom den lilla detalj att vi nog har rivmärken på dörren efter att katterna sagt sitt om stängd dörr.


jaja nu ska det jobbas enda fram till fyra tippar jag på. Efter det är det hemgång och njuta av att morgondagen är en day off. Sen kan vi ju hoppas att vädret bjuder till lite också.


hej sålänge.
2009-03-22 @ 07:41:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0