one step is a new misstake.

Fredag den 20 mars. Jag är trött.

Katterna har knappast vart snällar inatt. Oj va de har stökats och jamats. Men man kan ju inte bli arg på dom små hårbollarna :)

Tagen imorse när båda ville komma o mysa på magen min :)
sötmonster.


Som sagt de är fredag, och eftersom jag ska jobba hela helgen så blir de väl en tråkish hemmakväll framför let's dance. OM jag hinner hem tills de börjar eftersom vi slutar åtta idag. Men med lite tur får vi gå lite tidigare så man hinner!

Nästa vecka, på torsdag åker erik till kittelfjäll. Och den helgen är det partajj här hos oss :) då blir det förmodligen Erotikmässan och utgång i stan efter det!  Fredagen är jag ledig också så de passar ju perfekt för lite shopping :D

Åh tänka sig att solen lyser idag också. man blir ju GLAD


Nej puss på er.


2009-03-20 @ 10:15:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0