Mysmorgon.

Trots att de är måndag och man snart ska till jobbet så känns allting rätt bra. Jag är på bra humör idag. Vaknade på rätt sida så att säga :)

Har i lugn och ro gjort mig iordning och ätit frukost. Utan och stressa. Så just nu sitter jag bara o lyssnar på gamla cd-skivor jag hitade i förrådet med massa bra låtar. massa minnen ♥
Om ungefär 20 min ska jag klä på mig och börja gå mot vallentuna. De är absolut den bästa stunden på dagen. Mina promenader.

Idag jobbar man alltså 12-20. Inte alls roligt, men som min mor bekräftade igår så är de rätt skönt att få sova en måndagmorgon. Att jobba kväll är inte så farligt ändå faktiskt. Jag brukar nästan alltid vara själv på kvällarna och då kan man lyssna på sin mp3 och göra allt i sin egen takt. Lovely!

Nej nu ska jag fixa de sista sen klä på mig och bege mig.



Pöss
2009-03-02 @ 10:08:40 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0