Måndag 30/3

Så satt man på jobbet och som alla andra måndagar så hamnade man vid telefonen. Jag är så himla trött på denna,ursäkta språket, jävla planering.
men man börjar nästan vänja sig.....

Åhhhh imorse kom han hem. Det var såååå mysigt. Jag vaknade av en puss på kinden och två kramande armar. bäst ♥
Det känns skönt att ha erik hemma igen. Allting e så tomt och tyst när han inte är de.

Typsikt så jobbar jag sent idag så får vänta ett tag med att komma hem o mysa. Men ikväll ska jag inte göra någonting annat. :)


Helgen har varit fab. En hel weekend med Maddie. Tors-sön.
Vi har bra kul vi.

Man har ju lite saker att se fram emot nu. Älskar det. Allting känns mycket lättare när man vet att roliga planer är på g.

8 april- Jeff Dunham kistamässan
24 april- kryssning med M.
16 maj.- Grekland med älskling & mamma.


Poolen på hotellet vi ska bo på i Greece.


Sen alla sommarplaner ska vi inte ens tala om :D

Kändes bra att få skriva av sig lite.. Blev på lite bättre humör iallafall.

jobbtime.

Puss
2009-03-30 @ 12:23:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0