lördagkväll med min ipod.

hihi ja jag är nöjd. jag har äntligen skaffat mig en duglig mp3 spelare. Fast dock är ju itunes inte någonting som jag hajjade. hah har suttit dom senaste 4 h typ och försökt lägga in musik. tillslut lyckades jag få in 149 st. Vilket jag tyckte var mkt men med tanke på att den rymmer cirkus 2000 så måste jag nog jobba på de där.

Erik har tryckt i sig popcorn denna kväll och puttefnask kom hit med en systemkasse som nog inte bli uppdrucken,istället blev de oxfilépizza och passions-läsk.

Jag är iallafall allmänt nöjd över att ha musik att lyssna på imorgon. Tänk då kanske jag faktiskt överlever även denna helg :)



Godnatt gott folk.

2009-03-21 @ 21:58:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0