Jobb, jobb o jobb

Så var man "äntligen" framme........på jobbet. Nä usch. Dock fick man lite sovmorgon idag. Började nio istället för åtta. Helt okej. klockan fyra slutar jag och då bär de av. SUNDSVAAALL! Jag och putte bestämde igår att han kommer o hämtar mig direkt på jobbet istället för då skulle vi spara lite tid. Den tiden är nog bättre att ha när vi väl är framme och ska tagga till för utgång. Man lääär ju vara seg efter bilfärden. Men eftersom jag inte kan så slipper jag köra och kan ta någon lapin i bilen :)


Jag packade de sista som en tok imorse så jag hoppas jag fick med mig allt. Jag är väldigt bra på o glömma :P
I värsta fall kan jag säkert låna. Som vanligt packade jag ner halva garderoben. Haha för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig ikväll. Sooooom vanligt.

Och nu börjar det ringa så det är väl lika bra jag avslutar!

hahahaha. var tvungen

.

2009-03-13 @ 09:14:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0