I learn every time.

Godmorgon.. gått upp ur soffan ännu en morgon. Eftersom vi som sagt renoverar i sovrummet för tillfället så vägrar jag att sova där inne,. För det första är det jättedammigt och för det andra så ekar de :) Läskigt. Så erik sover därinne ensam. hatar att sova ensam, men de är snart klart så då får vi flytta in igen!

Idag jobbar jag 12-20 så snart ska jag börja gå till vallentuna. Oj vilken motivation de är när snön är borta och solen skiner ( inte just idag,såklart) Mina älskade promenader med musiken i öronen.

Iförrgår satt jag o läste en viss tjejs blogg, och blev såå avis när jag såg vad hon hade köpt så jag var tvungen att beställa likadan :D



Är de inte suuupercoolt? Jag älskar det verkligen och hoppas att det kommer nu i veckan.


Nää nu rann klockan iväg.. dags och packa ner sitt skit och gå :)

Pöss
2009-03-19 @ 09:31:17 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0