Fredagen den 6 mars..

Hemma! Veckan är slut,äntligen! har varit en bra vecka. Lungt på jobbet och mys hemma. Myset fortsätter ikväll på bio :)
Men först en middag på tegelbruket..

Imorgon ska jag och erik & mamsen åka och fira Hampen. Hampus fyller 1 år nämligen :) Så de blir en sväng dit och imorgonkväll vet man aldrig vad livet bjuder på. De återstår o se. ;)

Nästa vecka är en seeen vecka. Har eftermiddag hela veckan förutom onsdag. Segt! Men eftersom jag och patrik ska till sundsvall på fredagen och jag egentligen jobbar sent så frågade jag min chif om de var okej och byta till förmiddag. Han sa att om han gick med på de skulle han vara snällare än tomten. Okej för mig :D Så nu är det kirrat. Fredag den 13 efter jobbet bär de av mot norr :) jag typ längta lite.

Nej nu kommer snart maddie och jag ska hinna göra mig iordning innan dess.


Ajö
2009-03-06 @ 17:12:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0