dagens prognos: huvudvärk.

Dagen började bra med lite city-shopping. Jag åkte först till täby för o köpa nya underkläder på Change. Dyrt men oj så värt de va. jag fick mig 3 st fina bh:ar till det blyga priset av 800 svenska riksdaler. Som hittat. Efter de bar de av till stan med Maddie där ännu mer pengar skulle göras av med. Dock hittade jag nästan ingenting förutom smink. Ändå sved de att kika på kontoutdraget när man kom hem. Jo ett nytt linne och lite smycken la jag vantarna på.

kvällen blev inte allt för otippad. Den började och slutade som den skulle. De blev sushi till middag. Pöjkarna satt och groggade.

Vi fick snällt nog skjuts till tegel. Där trängde vi oss i kön och behövde inte frysa allt för länge. Väl innne på tegel undrade man ju om de hade brunnit hos vissa?  Kvällen blev great förutom att  Kurre kände för o försvinna runt stängningsdags. För vad vore man utan en mobiltelefon? helt otillgänglig.  ;) Mycket riktigt.  Vi resterande fick tag i en taxi hem med sur-olle.

Där slutar väl egentligen historien om denna helg.
För en söndag är ingenting att skriva om tro mig.
2009-03-01 @ 16:05:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för igår Mimmi :D Vi gav den där gubben på dansgolvet vad han behövde, hahaha!

2009-03-01 @ 21:48:10
URL: http://flowergrownwild.blogg.se/
Postat av: M

Haha ja de va väldans roligt och dansa =) så tack själv :)

2009-03-02 @ 09:34:44
URL: http://isntitsoironic.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0