chipskväll med päronsoda.

Ja så var man hemkommen från jobbet. Hoppade av i kragsta och gick sista biten hem. kändes bra eftersom det inte blev någon promenix imorse.

Jobbet gick väl bra och vi fick idag reda på att mimmi inte är lika dum som hon ser ut. :) Tänka sig va.
Det mest överaskande var väl att mitt humör gick från botten till toppen. Ovanligt eftersom jag nästan alltid är glad innan jobbet men av någon konstig anledning försvinner alltid det humöret väl framme.

Idag blir det en lugn hemmakväll framför tv:n för imorgon och även på söndag ska man jobba. blä. Det suger. jag jobbar bara var fjärde helg men varenda gång den helgen kommer känns det som man jobbat varje helg sen förra.

Inget paket hade kommit idag heller :( Jag som trodde mitt fina armband skulle hinna komma. Men icke :( Kanske kommer på måndag då....DÅ är jag ledig.



Dagens otippade

När jag sätter in nycklen i låset,märker jag att dörren är öppen? Förstår inte riktigt varför eftersom jag vet att patrik och erik är inne hos ragne och groggar, men tänker lite fort att dom kanske snart skulle vara tillbaka från grannen.
Då möts man av en sovande patrik på badrumsgolvet

Han hade visst fått i sig lite för mycket inne hos "grannen"
hur söt är han inte?


Nu ska jag fortsätta min fredagskväll framför tvn och med min päronsoda&chips.
2009-03-20 @ 20:50:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

Det där golvet är ju mitt!!! jag ska prata allvar med de där träplattorna när jag kommer ner!! Jag accepterar inte att de ligger mad andra!

2009-03-20 @ 20:59:22
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0