catch you later.

Sitter på jobbet,sjuuukt tråkig dag! Allt är som vanligt och jag sitter själv inne i den lilla glasburen. Rätt kul att de är helt tyst här inne medans man ser hur mycket oväsen de förs utanför. :)

Vill bara hem! Idag skulle Jimmy,eriks kusin som är målare komma o kika på "underarbetet" i sovrummet och se så att de är okej att börja tapetsera snart :D weee! jag längtar!


Gårdagens otippade:

Vi sitter i soffan och tittar på reklam för en ny mineralfounadtion,flytande.

Mimmi säger:
"Åhh den där ska jag nog köpa, så trött på den i pulverform nu"

erik svarar:
"men asså nej, den där andas inte"


Dagens otippade:

Erik hade i förbifarten tagit med min matlåda till jobbet som jag trodde jag hade glömt



Nej kanske bäst o jobba lite nu.

Ajöss till sjöss.


2009-03-19 @ 16:49:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0