catch up.

Vet att jag vart dålig på o skriva nu senaste dagarna men helgen har varit i full fart. I fredags var de ju middag med maddie på tegel och sen bio..bra film ( I taket lyser stjärnorna). Vi han ju med lite impuls-shopping också. Fast ingen av oss egentligen hade råd. :) Men...shopping tar man sig råd :P

Vi hade de hur mysigt som helst så tack för de gumsan! Vi var glada också för att maddie körde bil som en gudinna utan störningsmoment i form av ångest! Du är så duktig du!!
På lördagen på dan var det ettårskalas hos bror min. Hampus den lille fyllde ju år. Stämningen blev minst sagt lite spänd när en viss gäst dök upp. Usch! Känns så skönt att jag e vuxen nog att känna att jag inte bryr mig. Jg var glad att träffa pernilla,bror och lucas :D Min lilla plutt!

Iallafall, jag och madde nöjde oss inte med fredagen utan på lördag blev de utgång. Eftersom madde skulle på 50-års kalas så drog jag över till jossan innan och taggade till litegrann. De va kul! Kvällen slutade med att jag,carro & madde drog till M&G. Där va ju allt som de brukar,haha.
Sen blev de efterfest hemma hos oss.

Igår var en mysig dag, älskling kom hem på dan någon gång efter ha vart o fiskat. Vi myste i soffan och var allmänt flummiga ♥ mys-söndag.

Oj nu blev inlägget rätt långt :P så blir de när man är dålig på uppdatering :) Ska snart till jobbet så dags o sluta skriva. Bjuder på lite bilder från helgen.

Bror och brorson :)


Efter han hade kommit gick jag in till lucas och spelade tv-spel istället.


Min lilla plutte


Sååå old-school


Behöver jag säga hur jag mådde dagen efter?


girls ♥


caarroooo


2009-03-09 @ 09:57:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hahah ja du stumpan den där flarran slank ner rätt fort ;) så jag antar att huvudvärken satt på sin plats dagen efter.. Tack för kvällen iaf ;)

pussss

2009-03-09 @ 19:54:00
Postat av: Lowis

Aj då.. tur man kan ta till tv-spel när det kniper.

Vad stor Lukas har blivit!

Saknar dig JÄTTE mycket.. vill ha fredag idag!

Puss

2009-03-10 @ 00:18:50
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0