älskade stad,älskade vänner

Ja, de är en bra beskrivning på denna helg. Sundsvall, Lowa, Anna o Co.
I love you folks.



Jag trivs verkligen här och varje gång jag är här har vi superkul. Denna gång fick jag även med mig Putte. Roligt med sällskap upp, plus att det var skönt att åka bil. Slapp ensamheten på tåget även om de brukar gå rätt bra.

Igår blev det stadshuset. Det var kul men musiken kunde dem gjort någonting åt tycker man ju. Så självklart har dagen gått lite i bakfullt tema men ändåå helt överkomligt. Vi segade fram till runt halv fyra innan vi bestämde oss för att åka till city och käka + shopppa lite. De blev nachotallrik och några linnen :) Tyvärr eftersom jag glömde kamerasladden så kan jag inte visa några bilder, dom får avnjutas senare väl hemma i sthlm.

Ikväll blir de kårhuset, eller vem vet, dårhuset? :P  Men innan det ska de ju duschas, väljas kläder och självklart onyktras.

Såååå....är väl tid o ta tag i de, kan ju ta sin lilla tid.

Adjö mina kära vänner.......för nu

2009-03-14 @ 18:21:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowis

We love you toooo!!

älskar att ha dig här uppe hos mig, jag har så sjukt jävla kul! =P

Jag gillar blondiner tjejer som vill... ;)

2009-03-14 @ 19:09:11
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0