Vardagslyx.

Idag har jag varit ledig. Otroligt skönt, Fick sova ut imorse utan någon klocka eller telefon som ringde. Kan inte riktigt beskriva hur mycket jag behövde de just nu.
Gick upp och tänkte jag skulle städa och kanske baka en paj, men orkade ingenting av de. haha.
Blev bara lite småplock i sovrummet. Jag är en hejjare på att lägga mina kläder på golvet så jag rensade undan de.

Sen bar de av till min lilla Madeleine....myyysdag och en mumsig middag på Våning. Helt klart       v a r d a g s l y  x.

Förrätt: Maddie.Toastskagen  Mimmi-Vitlöksbröd.



Middag: Fajitakombo. Rätt liiiiten tallrik?



Helt klart en humörhöjare en måndag. Vi sa att vi måste göra detta oftare, visst de vore ju trevligt men min plånbok håller nog inte med om de :P

Efter middagen gick vi hem och la oss i sängen o kollade på Patrik 1,5 . Haha sjukt rolig film.
Nu är det mest soffläge.  Erik hämtade mig hos Maddie. Så snart är det sängdags. Skönt. Jag bäddade rent idag i sängen, och de bäääästa som finns är att gå o lägga sig i nytvättade sängkläder, håller ni inte med? :)




Snart är det semester gott folk.      28-31. Efterlängtat.



Adjö
2009-06-15 @ 22:08:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0