Trollunge.

Erik tycker jag ser ut som ett troll, han är lite knäpp. Han önskar att ja skulle ha sånna där små öron som liksom var lite utåt...om ni förstår. När jag hittade en bild på mig nyligen börjar ja långsamt förstå vart detta kommer ifrån.. :)


Kan dock vara de lockiga håret som ger effekten. Men ändå.

Jag har nu kommit hem och har ooooerhört dåligt samvete. Skulle promenerat idag men ORKADE bara inte. Kan ha något med att göra att jag idag tog mig hem helt på egen hand. Utan diverse chaufförer som jag skämts bort med på senaste tiden. Bussen hela vägen hem. Dock så fick jag sitta i väsby ett tag men vad gör de när de fina vädret strålar med sin närvaro.

Erik komer ju som sagt hem sent idag och ja ska nu laga middag i min ensamhet. Det blir nog strömming och potatismos. Fisken ligger i kylen och om de inte äts snart kommer de bli gammalt. Och lukta fisk ( haha).


mmm.....mumma. Nu är de matlagning då. Hörs senare.

hej svejj
2009-06-01 @ 18:54:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0