On my way..

Hemma från hårstudion. Anette är ju så bra :) Hon lyckas varje gång, med mitt envisa hår. Och nu blev jag ännu mer puschad. ja s k a göra de. Så är det bara. snart!

Supernöjd att ha en frisyr igen. Sommarblond och nyklippt. precis som de ska vara.
Nu bär det snart av till de där jobbet igen. Men dagarna tickar på och man börjar känna lukten av semester.
Förmodligen bär de av upp till sundsvall en vecka...vecka 28. Inleda semestern liksom. Eftersom  varken Maddie eller Erik e hemma på hela veckan så :( Kan ju inte vara alleles ensam ju.



Nej nu måste jag plocka iordning lite saker och bege mig mot bällsta. Vandringen får jag nog ta ikväll istället. Det blev lite stressigt såhär på mogonkvisten.



Ha en bra dag :) de ska jag försöka med iallefall.

Pöss.
2009-06-24 @ 09:50:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Sjukt snyggt bruden! =)

2009-06-24 @ 11:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0