nattläge.

Japp... jag b o r d e sova för länge sen. Men jag orkar inte. Låter helweird men de är sant. Har ingen lust och ork till att sova. Vill bara vara kvar i idag, varför vet jag faktiskt inte.

Lowa åkte precis, vi har haft en mysig pizzakväll med snyft-snyft film bl.a.  Underbart en lördag som denna



Ja, imorgon är de ännu en dag på jobbet. Men den dagen lär väl slinka förbi rätt snabbt också. Kanske inte som dagens men de hade ju sina förklaringar.
Hade skrivit upp mig på övertid på tisdag men fick de inte. Till en början blev jag rätt besviken men känner nu i efterhand att de nog va rätt bra. Då får jag sammanlagt 3 dagar ledigt nästa vecka vilket innebär att jag endast jobbar 2. Sen är det endast 2 veckor kvar till underbart efterlängtade semester. Tackar och bugar för den.



Nej nu somnar jag nästan här i soffan, ska gå in och värma upp sängen, shit va kallt vi har de om kvällarna.




Tröttmössa nr 1.



Godnatt gott folk.
2009-06-14 @ 00:33:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0