Mixed up and pushed down

Nej. Inte igen. Tänk att man kan utsätta sig själv för de, helt frivilligt. Och sen sitter man och å:ar sig för att man kommer på att de kanske inte blev som man tänkt.

Tur att det finns vissa som faktiskt förstår, för vad skulle ja göra utan de?  Jag å:ar mig just nu för mig själv, tyst så ingen hör.
Är det mål nu? Det sista? Jag tänker väldigt mycket också, de är jag bra på.





Nu ska jag krypa ner i soffan under filten och titta på tv. P har just nu ockuperat hela, men snart ska dom iväg, och då får ja både soffan och lägenheten för mig själv! Perfekt. vad mer önskar man sig en söndag som denna och alla andra.
Jag har idag tillagat tunnbrödsrulle, det var sjuuukt gott! De är ju så mycket godare än att köpa en färdig.






M, förlåt för igår. ♥ men du vet att jag hade hopppat igår utan dig. Du är min bästa och kommer alltid vara.


2009-06-07 @ 15:29:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0