Min måndag....

Har jobbat, de tog en del på krafterna kan man säga. just idag va de sjukt jobbigt att t sig dit. Jag behöver sova, de är vad jag behöver.

Maddie drog me mig till täby så hon kunde inhandla sig två nya vänner, Trulls och Doris.
hahah söta små varelser, har vi tur så hinner dom lära känna varandra innan dom ligger o flyter, haha nej då maddie, ja tror du är en bra Guldfiskmamma.

Nu har det putsats fönster också, vuxenpoäng till dig hjärtat.  



Jag har haft lite problem att äta idag, av någon konstig anleding, fick iallafall i mig en liten sushi idag i täby. mätt blev jag. for sure. Nu ligger man här och har inga krafter kvar. Hur ska man orka med en hel arbetsvecka? Ja du de är frågan, speciellt helgen känns tung, då ja förmodligen kommer få ta mig till jobbet på egen hand vilket inte känns helt okej.
Men förmodligen jobbar jag eftermiddag, och jag behöver inte gå upp innan tuppen.



de ska göras något åt, inom sinom tid.
Helt klart.
dag kommer smällen :)
Och då blir de kalas

.

2009-06-08 @ 19:32:32 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0