Like im addicted.

Jobbet lockar inte precis...jag orkar inte ens ta rast. Så trött är jag. :(

idag efter jobbet ska jag nog bege mig till väsby C. Tänkte shoppa lite, eftersom jag inte tycker jag gjort de tillräckligt denna vecka (?)

Jag gillar egentligen inte de centrumet men orkar verkligen inte åka till Täby C heller, de ligger liksom förbi hemma, då måste man åka fram o tillbaka, nu kan jag iallafall göra mina ingandlingar påväg hem. we.

Jag vet egentligen inte vad jag ska handla vilket är mitt största problem för då brukar jag komma hem med både de ena o de andra. Haha jag känner mig själv för väl

Nej om man skulle ta o njuta av den lilla rast man har kvar utan o stirra på en nedrans skärm. haha







Överraska mig





hej
2009-06-03 @ 14:19:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0