Jag och Pumba

Nu har man jobbar klart för idag, kortvecka vill jag lova.

På fredag är det midsommar, tänk bara om vädret kunde leva upp till de. För sen blir det ju bara mörkare och mörkare (Jag vet,pessimist men min bror sa härom veckan att der snart är vinter, då blir man rädd)

På Midsommar blir de middagsbjudning, ja eller bjudning och bjudning. det ska firas med mina två hjärtan. Om allt går enligt planerna ska de bli nybakat också. Jag hade nämligen tänkt slå på stort och baka bröd + nåt gotte på dagen.
Till middag blir det förmodligen grillat med nån smaskig förrätt.

Planerna för natten är väl att pallra oss in till stan och besöka TGI fridays. Kanske möta upp grabbgänget också. Då blir vi några stycken och de kan bli kanon.


Förresten, häromdagen stekte jag pankakor, och ni vet när de är lite smet kvar i skålen, tillräckligt mycket för att ändå göra en pankaka av.

Så jag hällde i slatten och såg efter ja va klar att jag stekt en PUMBA-PANKAKA: Hur många lyckas med de?

Ser ni? de är Pumba med 5 ben och kamelpucklar :D hahahaha. Synd nog tog ja livet av honom innan han blev kall :)


Nej nu ska jag kika på Bachlorette. hahah tragiskt program. Älskar tragik.


Tjoss
2009-06-17 @ 20:04:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0