Godmorgon lördag!

Äntligen helg.... brukar de heta.

Men i mitt fall just nu så spelar de ingen större roll för att jag jobbar hela helgen :(

Har precis duschat och ska sätta mig o ta en bit frukost.

Igår var en sjukt jobbig dag och de brast totalt. Mamma fick trösta mig lite. Men jag tror att de är på rätt väg igen nu och jag är helt säker på vad jag vill, nu har jag liksom bestämt mig. Så från o med september. Då jävlar :) Erik tyckte väl de var lite konstigt att de kom så plötsligt, men sanningen är att de faktiskt inte gjorde de utan detta är något jag känt av en längre tid.
Så på tiden att jag tar tag i de, man är ju fortfarande ung.... Vill inte berätta exakt vad de handlar om, återkommer när de är helt fastställt.



Mitt underbara troll som får en att le, oavsett.



Trevlig dag allihopa
2009-06-13 @ 09:19:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0