Dom e pååååväääääg.

hhihihi. åh va glad ja blir, mina skor är skickade.

 Ni vet dom som jag beställde förra veckan! :) Det stog att de skulle ta 21 arbetsdagar att skicka och de såg jag igår. då blev jag ledsen. Men så kom jag hem idag och hade fått mail från företaget att dom är skickade. Jag menar 21 arbetsdagar är väl lite väl mycket från Lund?




Synd bara att ja inte får använda dom i helgen då eftersom jag jobbar. :(
men då kan dom stå där och glänsa tills de är dags.


Snart kommer babe hem, han har vairt o fyllt på sin arm lite grann :) hihi med kattor. Det blev säkert jättebra. ska bli kul o se när han kommer.


Nu ska jag ta mig någonting att äta. sjukt hungrig.



Förbättring från igår, kalaset är inte riktigt här men när de väl inträffar kommer ja låta dig veta.
!
2009-06-09 @ 17:15:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0