Att svimma.

Ja, det börjar bli en vana.Jag har ju som bekant blodtrycksfall och då svimmar man lite titt om tätt. vid väl utvalda tidpunkter.
Jag hade som vanligt fullt upp med videokodningen och började sakta men säkert känna en typ av kramp i magen, tänkte att de kanske går över men var tillslut tvungen att springa in till toaletten för det kändes som jag skulle kräkas.

Det gjorde jag inte utan blev så svag i kroppen att jag var tvungen att lägga mig ner på badrumsgolvet. Låst dörren hade jag gjort samt glömt telefonen. Så där låg jag ju. Man tror ju ibland man ska dö. Hade sånna magkramper.
När jag väl hade kraft att resa mig upp tog jag hjälp av handfatet och drog mig upp. Tittade mig själv i spegeln, helt KRITVIT i ansiktet.  När jag såg mig själv blev jag plötsligt sådär svag igen att jag var tvungen att lägga mig ner.

Efter ca en kvarts vistelse på toaletten tog jag kraft och sprang in till min mor.  Självklart var hon inte där, men när jag väl kommit dit var jag tvungen o sätta mig ner igen. Hade ingen ork alls. och de mesta snurrade faktiskt om jag ska va ärlig.


Fick ligga inne i vårat vilorum i 2h innan älskling kunde köra mig hem. tur va de. Annars hade jag nog avlidit där inne.

Sööööta Ann-Louise hade bakat, till mig. Hon hade gjort små jordgubbspajer.  Tack så mkt, du e bra snäll du. :)

kolla söt



Ikväll blir de myyys, har köpt lite ostisar och cola. Skönt att veta att man är ledig imorgon. Jag behöver nog de. Funderade på om detta kan ha nåt att göra me jobbet, de har hänt så mkt där på senaste. Stress stress stress. Jag måste börja lära mig att känna efter när jag inte kan ta på mig mer ansvar Men jag funkar ju inte så :)

Nej nu ska jag lägga mig ner igen, magen börjar göra sig påmind.





2009-06-18 @ 16:08:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0