Yo!

Hello!

nu börjar packningen arta sig och jag tror, understryket tror jag har allting med mig.... =) Men de lär jag ju märka förr eller senare.

Kameran är laddad, mp3n är laddad, högtalare nerpackade m.m m.m   TAGGAD


dock kanske inte lika taggad på att åka 07,15 imorgon. XO.   Vi åker ju tydligen "stekarbåten". För jag menar där hör vi ju hemma.... host host, med sverigetält och hela väskan packad med öl.

Nej så nu kommer denna blogg vara lite tom och ej uppdaterad på ett tag. Men kameran är med som sagt och jag lovar att jag ska lägga upp lite smaskiga bilder så fort vi anländer stockholm igen =)





Tack för mig hej,   adjö täby- hej visby!
2009-07-14 @ 21:27:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0