090702

Under det senaste dygnet har jag:


Hört glassbilens ljuva stämma

Insett att vissa människor inte är vad dom utger sig för att vara

Kommit fram till att minnen är en bra sak.

Sovit på soffan

Glömt mobilen hemma en hel dag

Fuskat big time

Fått jobbet att bjuda på glass

Sett min pojkvän laga mat

Sett att termometern står på 37 grader celsius

Lyssnat på problem

Fått mina kläder tvättade

Oroat mig

Ätit fetaost

lyssnat av telefonsvararen

Ändrat uppfattning om vissa

Slutat läsa

Blivit gladare

längtat fruktansvärt mycket till helgen

träffat min bäste vän

varit partysugen

brytit mot regler

blivit kramad av en katt

fått skavsår på lilltån

ätit nudlar till middag

kommit fram till att skitiga killar är sexiga killar

skickat tillbaka en klänning

blivit lycklig över småsaker

hjälpt en annan människa att lyckas

kollat min mail

bett om råd

fått ett tecken från Gud, och ignorerat de ( i guess im goin to hell now)

rivit lite i såren


insett att denna lista snart är för lång för att orka bry sig om.
























2009-07-02 @ 18:00:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0