The D day.

Vaknade oerhört tidigt för o vara ledig, dvs kl 8 imorse.

Idag åker Erik och Puffi till Hultsfred. Kul för dom, haha ösregn :P Så jag bjuder på den och nöjer mig med en runda i good old täby centrum. Har egentligen ingen lust men vad gör man när väderguden totalt skiter i att jag har semester.





Igår gjorde jag någonting jag aldrig skulle göra. Bytte ut Disney channel mot TV4 kanalerna =/. Nu kan jag alltså inte se tecknat mer. Hur fungerar jag egentligen?


2009-07-07 @ 10:00:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Tack så mycket min älskade. saknar dig enormt!

Å tv4 mot disney?? HUR tänkte du då??? =P

2009-07-07 @ 14:08:58
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0