Rastlöshet.

Tänk att det går att vara så rastlös som jag är just nu, har inte ro att sitta still i soffan och titta på Beck som jag i vanliga fall älskar att titta på.

Erik har idag tappat bort mitt kontokort så jag är från och med idag och 3 dagar framåt en tredjedel handikappad. Jag känner mig inte hel utan mitt kort :) Speciellt inte när jag imorgon hade planerat att åka till täby och förgylla min garderob med ett önskat plagg. Vi får väl se vad de blir. Får väl vara vuxen och ta ut pengar från banken.





Ne idag har jag fått kylskåpet påfyllt. Var duktig och köpte mat för min planerade dietvecka :) Haha. Jag ska försöka iallafall. Dock har jag ikväll smällt i mig popcorn. Men inte massor.....typ :)




My world comes alive now I know This time I'm not letting go... 'Cos I'm officially yours
2009-07-06 @ 23:01:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0