Nytt huvud beställt!

Haha, man visste ju att man skulle må dåligt när man vaknade men HALLÅ?

Jag valde att köra en gammal klassiker, vi låter resten vara osagt. :) Dock lyckades jag med nåt jag velat länge:

Någon har frågat om mitt nummer
Jag har fått nöjet att ge numret till 'Dissalinjen'  Såååå kul. Jag bytte en kall Heiniken mot ett nummer. Som inte var mitt :D

Jag smålog lite faktiskt.




Slutsatsen är att religion uppenbarligen inte är min kopp te. men 90 tals musik är. Jag vet inte med er men att kunna Lene Marlin- unforgivable sinner men inte veta vem 'Guds son' är. .. bra jobbat fröken. :)  Dock har min lilla bumbi nu flyttat på världens pingviner från sydpoolen till island. Good work.



Idag får jag besök av min käre mor. :) Så mamma du kan ju ringa sen när du är påväg.Du brukar ju titta in här då o då och snoka.




Hej mat vore gott








 Du hade den inte på dig, skämdes du inte när du tog på dig den igen?
?

2009-07-09 @ 13:27:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0