Nyktert tillstånd

God afton! Hjärtligt ihjälkomna ska ni våras.


Tanken var att jag skulle spendera hela dagen ute i Tumba med käre bror. Dock blev planerna lite ändrade. De va tydligen lite väl igår. hahaha men vafan kul hade vi ju iallfall. Grannen, galna grannen :)


De blev Pizza och Nissehult till frukost därefter dog jag, men återuppstod när jag fick lite juice, ni ser ibland har man problem, ibland problem.  Jag tog iallafall med mig Marielle och begav oss mot bror. De skulle grillas men han hade andra planer, nämlige har han gått o köpt sig en leksak för till en början 6000 men priset landade på 3000. Helt otroligt

Sååååå de blev jag och majzo som fick dela på den varma (?) maten. Sen skulle jag tydligen "köra" bil......baklänges......med en lina......spänd till en liten bobcat......uppför en backe...?    Men vet ni vad, de skötte jag galant. Min bror har dock inte så höga tankar om mig då han skrek att jag vänt ratten åt fel håll (?)  Jaja, jag gjorde ju en god gärning iallafall.



Brors nya toy... haha..  "nej, asså han fyller 31 om en vecka...."



Men man blev nästan lite sugen själv.. jag menar den va ju ball!!


Kanske ska försök återgå till livet och vardagen snart.. så man inte får en chock...

"Och välkammad utter"
2009-07-30 @ 22:59:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0