Lucky bastard.

Vaknade upp imorse med ingen huvudvärk och inget illamående.  Är det inte fantastiskt va lite mjölk kan göra.

Igår va ju som sagt grannbruttan här på lite vin och okokt potatis :D haha. sjukt mysigt, men desvärre hade ragne bjudit på 2 flaskor mousserande innan. Så jag va inte allt för pigg hela kvällen. i slutet blev man jäkligt seg och de va trögt o få i sig slatten. Men de gick. När Nettan hade gått fick jag mitt städryck. De som Maddie en gång i tiden lärde mig. :)

Såååå jag städade undan allt och diskade. Är så himla mycket skönare att vakna dan efter utan gårdagens disk. De är ju de värsta som finns nästan.
Vi hade de bra iallafall och de blev sänggång runt 02.00 inatt. Sen vet ni ju sen tidigare om ni läst att jag är så himlans mörkrädd, så minsta ljud i lägenheten  noteras. Men kanske tack vara alkoholen gick de rätt snabbt att somna :)


Just nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska bli kokade. Så blir de frukost på altanen och sen förmodligen en promenad i sommarsolen(!)
Min katt stoppade precis ner sitt huvud i ett högt glas för att kunna dricka vattnet som var i, problemet var bara att hon fastnade med glaset på huvudet....dumma katt. :)


Nettans söta Gismo.. sötaste ever, riktig stud :)

2009-07-08 @ 11:18:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0