I'm gonna get on my worst behaviour..

Dålig uppdatering jag vet, jag helt enkelt haft bättre saker för mig, behöver väl knappast förklara me tanke på vädret :)

Har vart en sjukt mysig helg. Spenderades ute i norrtälje på en klippa, i ett tält första natten, Målet var att se soluppgången men de kom lite emellan om ja säger så. Haha.  Men sol,bad,musik och ett jädrans trevligt sällskap fulländade helgen.  Så man fick tillbaka lite av sit summerskin. Me likey. :)


I måndags var det jobb igen och sista veckan innan semestern hade börjat.  Nu är der (redan?!) onsdag. Igår fick jag ett ryck och tvingade med mig Erik att köpa nya filmer. Jag älskar att ha filmer hemma. Så skönt att kunna slå på ibland. Vi räknade igår och är uppe i ca:80 filmer. de flesta faktiskt köpta tillsammans, hihi :)

så det blev fem stycken nya :)



Snart är det jobb och jag fick ta eftermiddagspasset idag. Tydligen inte någon som kunde Vk så då får man rycka in. :)


På fredag är de väääääääästerås med min krabba. Längtar grymt. Tänk att få kunna duscha och ta på sig NYTT smink varje dag.muahaha. Inte helt fel.



Nej nu ska jag äta lite frulle. Hoppas ni får en bra dag.
2009-07-01 @ 09:25:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Krabban

JA vi kommer va så fräsha sååå! ;D

2009-07-01 @ 18:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0