Idag är det färgning!

Japp idag ska de bli färgning av hår m.m :) de blir kul, jag tror du kommer bli snigg! :)


Igår blev det en hel del
skitsnackis, men de är bäst och man måste få göra sånt ibland. Träffade min gotlands kompanjon, hon såg lite sliten ut, men kanske med all rätt. Jag känner mig nästan paj vilket är helt otroligt. Haha jag är inte van med sånt där. Dock finns de inte ett tvivel på att ja ska dit nästa år. :D Fast då blir de nog en hel vecka, så jag vågar inte ens ana hur jag kommer må då. Observera att då blir det inte tält.



Det återstår nu 2 veckor av semestern och vi får se hur dom kommer spenderas. De snackas lite om en finnetripp. :)

Usch för att börja jobba igen. =/


nej nu ska jag avsluta detta, sitter hemma hos lowa och myser lite så tyvärr kan jag inte ens bjuda på en bild. Men för er som är väldigt nyfikna så finns de flesta bilder på Ansiktsboken


Pöss
2009-07-21 @ 09:37:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0