Gjodmårning..

Så var det fredag......nästa vecka närmar sig snabbare än någonsin...:(

Igår gick jag och la mig i sängen, självklart hade Fiona sagt sitt IGEN. Så de blev ett halvt täcke till mitt förfogande...



Vet att jag skrev igår men gick inte in på detalj, jag har ju ännu ett husdjur från igår. Passar ju lilla Giz..eller Gismo. Haha katterna tycker nog inte att de är alls lika kul :) Men han e så snäll. Han springer efter dom i hopp om att få leka. men de förstår ju inte dom heller, de roliga är också att katterna är större än honom. Ja, han är en liten chickawawa:läs chiahuahua :P  Jättemysig är han iallafall och snart kommer han bli glad när mamsen kommer hem. Hon slutade runt 12 så hon är väl här cirkus kvart över.



Den här tog ja igår när han skulle sova, lilla sötnosen, ja satte hans lilla säng neranför min och där sov han... :)


Idag ska de städas och handlas, tvätten får bli imorgon.. :)  Nu är räkningarna betalade också. Lite fattigare men ändå så överlever jag, dock ingen vidare shopping fastän de rycker lite i den nerven., kanske kan åka o kooolla bara
;P
2009-07-31 @ 10:28:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0