Favorit i repris.

När jag väl hade samlat krafter att resa på mig kunde jag plötsligt inte sitta still..fruktansvärd jobbig sits. Så jag tog ut min rastlöshet på att städa lgh kliniskt rent, eller kliniskt lyckades jag väl kanske inte riktigt med. men ungfär. Enligt mig.
Erik var inne på akuten med sin hand. Om jag inte berättat den historien så ska jag nu dra den kortfattat för er, iförsej är de inte så mycket att berätta utan de hela är rätt enkelt....

jo...de va en fin kväll i västerås och vi har mätta och glada lämnat diverse sälllskap och begett oss mot åket. Väl på har det tydligen pratats om min styrka... så folk var helt plötsligt rädda för mig (!) Jag menar helt förståligt, jag kan ju flippa ur helt plötsligt och då vet man ju inte va som händer. jag råkade knuffa R så hans mat flög ur, då va de bevisat mimmi ÄR en våldskvinna, moahaha.
Nu kände jag att jag svävade iväg utöver ämnet, iallafall. Efter inte mer än en halvtimmes bilfärd ska erik kliva ur men isället för att GÅ ut RAMLAR han ut. Självklart kom den redan sen ett år tillbaka skadade handen till nytta för att dämpa fallet. kanske inte så bright?     Väl hemma i sthlm blev det röntgen.   Ingen fara, ni behöver inte oroa er, de va bara båtbenet som var av. Så  minst 6 veckors gips så ere bra sen. Klantiga älskling ♥



14 JULI 2008



5 JULI 2009


Du kan liksom inte göra detta till en årlig tradition älskling... Men jag lovar. Jag ska ta hand om dig lika bra som förra året ♥  Älskar dig.





Veckan bjuder på en del händelser, nog om de nu för fingrarna värker.   

TACK LISA
, ännu en gång igen och igen. Jag är såå tacksam så de knappt går att beskriva för framför mig såg jag min likkista.



Godnatt folk. För nu är de     s e m es t e r.
2009-07-05 @ 22:11:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lisa

1. Vad är ett båtben haha? Och hälsa krya på dig till honom :)

2. Självklart skulle ni inte åka fram och tillbaka vännen! Sen kan man ju fråga sig varför ni ens åkte till sthlm mitt i natten från början haha. Puss!

2009-07-06 @ 10:32:09
URL: http://lassies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0