Broken.

Godmorgon, eller ja iförsej är klockan halv tolv och jag vaknade tio i nio av att jag visste att jag glömt något. Och mycket riktigt, de hade jag :D. Nämligen tvätten i en av tvättmaskinerna som jag tvättade kl 16 igår. haha! Hur lyckas jag?

Idag är det finlandsresa, resan börjar med en härlig kryssning till åbo, därefter 5 timmars bussresa. Visst är de förträffligt :)






Jag tror dock jag kommer ångra att jag åkte me tanke på att vi ska bo på "öjtoet..."  hör ni hur de låter? ingen el, ingen dusch Nada. Men varför inte, jag menar jag har ju bara bott i tält en vecka så kan ju lika gärna fortsätta :)  Nu ska jag ladda in musik på ipoden. Eftersom de inte riktigt fungerade sist





I will always love you, no matter what happens.....♥  i'm sorry....
2009-07-23 @ 11:50:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0