Att vara fräsh i västerås

Händer inte allt för ofta.

2 flak avklarade innan kvällen är slut.


Shoppingen ropade på mig så jag kunde inte stå emot. Se där ja. "Vårt kostade typ lika mycket....fast vi köpte typ samma saker" Cleaver!

Jag har en pojkvän. Som vet hur man beter sig i västerås. Jag tackar ja! Haha men de är okej du är söt hjärtat





Nu är det förrätt och sen middag på sjö,hamn eller whatfucking krogen.  :) Kan gud bara vara god mot mig och ge mig lite sol? jag menar ja måste ju ha gjort någonting ont eftersom jag tacklar vattenpölar istället för stränder.



Adjö för nu.



"Lisas krog, nattöppet"
2009-07-04 @ 17:03:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0