att inleda semestern på detta vis

Ja, som vi sa långt innan de hände så bar de av till stockholm, alldeles innan planerat. men vad gör de om hundra år?

Cruisingen va fab. Förutom att vi aldrig (nästan) fick våran langos, endast RIX gick att få in på radion, vi hittar inte, fönstret ville absolut inte vara med på hemvägen och flanellen fick ju visa va den går för.

Innan kvällen resulterade i destination sthlm så var vi hos några "vänner" för lite alkoholförtäring. Det blev tomat/tequila shotar ( nej jag drack dom ej, de va ett straff)  diverse hjälp med styva eller icke styva bröstvårtor, halsande av tequila ( och nej de va inte heller jag ) samt en heeel del avslöjanden.


Tanken var att vi i skrivande stund skulle sitta i en bil tillbaks till hålan och hämta alla saker då vi icke prioriterade dom igår. Att vilja sova i sin egen säng.
Men Lisa erbjöd sig att ta med sakerna. Vilken räddande ängel för jag tror nog ja hade avlidit på vägen. For sure.


Nej du Bumbi, tack för denna helg ♥ detta får vi göra om.





2009-07-05 @ 12:00:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: K

Bumbii är nöjd! Trots att vi inte fick några mössor :(

2009-07-05 @ 13:58:06
Postat av: Lisa

Vilken superfin blogg du har vännen!! Och, ja ibland är jag en ängel, trots att jag har haft nattöppet hahaha

2009-07-05 @ 21:58:39
URL: http://lassies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0