Aint no reason

Hemma från en lugn och skön kväll hos min x svägerska :D HAHAHA

Vi har nämligen fått reda på att ett av hennes gamla ragg råkade vara min bror. Hur kul är inte det, bra jobbat nettish ♥
Det är ju sjukt hur liten världen är  :)


Ikväll blir de bara slapp framför datorn ett tag, sjukt trött. hade tänkt sova men som vanligt fastnade jag här :) Sneglar lite på My Name is Earl också. Inte favvoserie precis men.



Där va ja nyklippt....ja vill ha tillbaka den fina luggen, ska försöka få till den imorrn





Imorgon är sista helgdagen innan jobbet börjar och de måste man ju ta tillvara på, eller hur? ;) Det ska ja iallafall.
Kul att besökarna stiger och stiger, att folk orkar läsa om mitt liv :) De tackar vi för, ja ska försöka underhålla er så gott de går. 



Dagens tabbe: Beställa nudelwok MEDIUM, de brann ju för fan :P
2009-07-31 @ 23:17:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0