090729

Hej hej hallå dagboken.

Hemma från Finland och tillbaka till verkligeheten. Man känner ju att igår va en jävla dag, Först 5 h och 40 min BUSSresa från vaasa till Åbo, Därefter Isabella mot stockholm 11 timmar cirkus. UTAN hytt. är det inte fantastiskt va. Men de löste vi ju på vårat lilla sätt.

Mycket trevliga människor och roliga stunder, de blev en och annan bowlingsko, en och annan arg ägare, en och annan strike,  för att inte tala om ett och annat myggbett. Ser ju ut som att en treåring gått lös med en röd tuschpenna all fucking over :) haha. Men va gör man när man har gott blod?

Ikväll luktar det gröna lund med lite löst folk. Jag drar me mig min nyfunnevän och granne. Kan bli kul :)

Helt ärligt orkar jag inte skriva så mkt mer, men måste bara få visa mina nya bästa vänner. De va ett jävla kap...ska ni veta :)




Ni måste ju hålla med om att dom är någonting alldeles extra :)


Tack för mig hej!


Och ja, jag vet. jag har gjort de igen. Fab. alldeles Fab

2009-07-29 @ 16:33:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lowa

Åhh sjukt coola!! vill ha, vill ha! =P

2009-07-29 @ 16:37:07
URL: http://sketchahalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0