090706

Tänkte först skriva godmorgon men såg att klockan visst var halv 2. Jag vaknade faktiskt rätt tidigt. Men somnade om gång på gång. Hur otroligt skönt är inte de? O ni vet när täckte är sådär perfekt svalt.

Jag kände att de va dags att påbörja denna dietvecka med en morgonpromenad. Så jag ryckte med mig min halvt handikappade pojkvän och gick ut o gick. Jättemysigt. precis lagom temperatur för att de ska vara behagligt.
Vi gick och gick, jag hittade blåbär. ÅH så gott de va. Jag frågade Erik om han inte skulle smaka "nej jag är inte sugen" hahaha. okej. Det var en bra början på dagen och vi kom hem och åt lite frukost på altanen. :) Just nu är Putte och Erik iväg och ska prova sätta upp ett tält. dom ska ju til Hultan imorgon. Men inte gråter jag tårar för de, nej de blir nog Putte i Parken senare. Med min alldeles berömda Bumbii.


Promenad i skogen




Blååååbääär



Vi stannade till ett tag och tittade på utsikten


Nu ska vi snart åka upp till Willy's o handla lite. Om ja skla vara hemma hela veckan utan tillgång till bil måste jag ju
få mat hemhandlat och färdigt :) Så dags för o skriva lista :)

2009-07-06 @ 13:40:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0